فروش بالمیل سرامیکی |35 درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

فروش بالمیل سرامیکی |35 درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

بالمیل سرامیکی یا Ceramic Ball Mill یکی از نوع‌های مختلف بالمیل‌ها است که برای خرد کردن و آسیاب کردن مواد سخت و شکننده مانند سرامیک، مواد شیمیایی، پودرهای فلزی و غیره استفاده می‌شود. بالمیل سرامیکی دارای یک محفظه شیشه‌ای یا سرامیکی است که درون آن تعدادی توپ سرامیکی قرار دارند.


فروش بالمیل سرامیکی |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف و 100 % تضمین کیفیت قطعات کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات فروش بالمیل کارکرده-ساخت بالمیل-فروش بالمیل کوچک-انواع بالمیل صنعتی-قیمت بالمیل دست دوم-فروش گلوله بالمیل-قیمت بالمیل آزمایشگاهی-دستگاه بالمیل پودر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فروش بالمیل سرامیکی با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.


فروش بالمیل سرامیکی |35 درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

فروش بالمیل سرامیکی |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع فروش بالمیل سرامیکی در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش بالمیل کارکرده-ساخت بالمیل-فروش بالمیل کوچک-انواع بالمیل صنعتی-قیمت بالمیل دست دوم-فروش گلوله بالمیل-قیمت بالمیل آزمایشگاهی-دستگاه بالمیل پودر با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فروش بالمیل سرامیکی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

فروش بالمیل سرامیکی |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : فروش بالمیل سرامیکی  طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید فروش بالمیل سرامیکی وفروش بالمیل کارکرده-ساخت بالمیل-فروش بالمیل کوچک-انواع بالمیل صنعتی-قیمت بالمیل دست دوم-فروش گلوله بالمیل-قیمت بالمیل آزمایشگاهی-دستگاه بالمیل پودر  لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید. 

 

فروش بالمیل سرامیکی |35 درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

بالمیل که در زبان فارسی به آن آسیاب گلوله‌‌ای گفته می‌شود در حقیقت سیلندری چرخان است که مواد معدنی درون آن ریخته می‌شود و براثر چرخش سیلندر عمل خردایش انجام می‌شود. عمل بالمینگ به منظور خرد کردن مواد به اندازه ذرات کوچک و گاه نانو استفاده می‌شود. در آسیاب گلوله‌‌ای، خرد کردن یک عمل دائم بوده و تا زمانی که مواد به اندازه کافی خرد نشود بالمیلینگ به اتمام نمی‌رسد. بالمیلینگ یک اصطلاح است که برای نرم کردن و خرد کردن هر ماده‌ای حتی در آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شود.

ایده آسیاب توپی که گاه به آن آسیاب گلوله‌ای گفته می‌شود یک ایده باستانی است و از زمان باستان به کار گرفته می‌شده است. اما به طور مشخص از دهه 1870 به کار گرفته شده است. از این دستگاه در آن سال‌ها برای خرد کردن سنگ چخماق استفاده می‌شد.

بالمیل به دوگونه در کارخانه‌ها وجود دارد:

بالمیل پیوسته: سیلندر به شکل مخروطی است.

بالمیل ناپیوسته: بالمیل ناپیوسته به شکل یک سیلندر استوانه‌ای ساخته می‌شود.

فروش بالمیل سرامیکی |35 درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

نحوه کار بالمیل (آسیاب گلوله‌ای) چیست؟

بالمیل پیوسته:

در بالمیل پیوسته که شکل سیلندر بیشتر مخروطی است، مواد از یک طرف وارد دستگاه شده و بعد از خرد شدن از سمت دیگر خارج می‌شود. بعد از تغذیه مواد دستگاه که بدنه فولادی یا سرامیکی دارد شروع به چرخیدن می‌کند. با چرخش سیلندر مواد روی هم می‌چرخد یعنی به تبعیت از سیلندر مواد نیز حرکت دورانی پیدا می‌کنند و طبیعی خواهد بود که به دلیل عدم چسبندگی مواد به بدنه سیلندر، اندکی که مواد با سیلندر چرخید از بدنه جدا شده و به سمت پایین خواهد افتاد. براثر افتادن مواد یا به بدنه خورده یا روی دیگر مواد اصابت خواهد کرد که بر اثر این ضربات مواد به آرامی شکسته و در طول زمان پودر خواهد شد. در قسمت انتهایی یک فیلتر کارگذاشته شده است تا موادی که به اندازه فیلتر خرد شده‌ است از دستگاه خارج شود.

بالمیل ناپیوسته:

در بالمیل ناپیوسته طرز کار بالمیل و خرد شدن مواد به همان شکل بالمیل پیوسته است. با این تفاوت که در بالمیل ناپیوسته مواد خودبه‌خود از دستگاه خارج نمی‌شود که باید دستگاه را متوقف و مواد آسیاب شده را از دستگاه خارج کرد.

بالمیل ها در مدل های مختلف با لاینرهای سرامیکی، فولادی، لاستیکی و ... ساخته می شوند.


فروش بالمیل سرامیکی |35 درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

برای مراقبت از بالمیل سرامیکی و حفظ کیفیت و زیبایی آن، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

تمیزی منظم: برای جلوگیری از تراکم لایه‌های گرد و غبار بر روی سطح بالمیل، آن را به طور منظم با یک مرطوب کننده یا لیمویی و یا بیکربنات سودا (سودا جلا) تمیز کنید. از دستگاه‌های پاک کننده‌ی مواد سخت استفاده نکنید که ممکن است سطح سرامیک را خراب کنند.

استفاده از قلاب یا پاک‌کننده مناسب: برای حذف لکه‌های سخت و اجسام سختی که روی سطح سرامیک گیر کرده‌اند، از قلاب‌ها یا پاک‌کننده‌های مناسب برای سرامیک استفاده کنید. هنگام استفاده از پاک‌کننده‌ها، دستورات تولید کننده را رعایت کنید.

پیشگیری از خشک شدن لکه‌ها: لکه‌های مایعات مانند قهوه، چای و رنگها را بلافاصله پس از افتادن بر روی سرامیک پاک کنید تا جلوگیری از خشک شدن و جذب در سطح سرامیک شوند.

استفاده از تخته چوبی یا پد مخصوص: هنگام قرار دادن سرویس‌دهنده‌ها و ظروف سخت روی بالمیل سرامیکی، از تخته چوبی یا پد مخصوص برای جلوگیری از خدشه و خرابی سطح استفاده کنید.


فروش بالمیل سرامیکی |35 درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

استفاده از دستمال نرم: برای پاک کردن و خشک کردن سرامیک از دستمال نرم یا کاغذ توالت استفاده کنید. از مواد خشن مانند پتو و مته برای تمیز کردن نه استفاده کنید.

 

اجتناب از مواد شوینده قوی: از مواد شوینده‌های قوی و اسیدی برای تمیز کردن سرامیک اجتناب کنید، زیرا ممکن است به سطح آسیب برسانند.

نگهداری از مفتولها و ترموستات: اگر دارای بالمیل سرامیکی با ترموستات و مفتولها هستید، مراقبت از آنها بسیار مهم است. از خم نشدن و خرابی آنها جلوگیری کنید.

نظم و انظباط: برای حفظ زیبایی بالمیل سرامیکی و جلوگیری از تراکم لایه‌های گرد و غبار، به نظم و انظباط در تمیز کردن و مراقبت از آن پایبند باشید.

پوشش محافظ: اگر بخواهید از سرامیک برای مدت طولانی استفاده کنید، می‌توانید به دستگاه پوشش محافظ برای سطح آن فکر کنید تا جلوگیری از خرابی و خدشه‌ها کنید.

تعمیر و نگهداری: اگر سرامیک دستگاه به خرابی افتاد، تعمیرات را به تعمیرکاران ماهر و متخصص بسپارید تا خرابی به بزرگتر نشود.


فروش بالمیل سرامیکی |35 درصد تخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات 

فروش بالمیل سرامیکی |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات فروش بالمیل کارکرده-ساخت بالمیل-فروش بالمیل کوچک-انواع بالمیل صنعتی-قیمت بالمیل دست دوم-فروش گلوله بالمیل-قیمت بالمیل آزمایشگاهی-دستگاه بالمیل پودر پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.